Glad missomar på er alla!

Glad midsommar allaihoppa! Min midsommar har varit toppen! Först på morgonen åkte jag till Empe och fixade allt. Han fick gå i skritten i dag för det passade även mig ganska bra.

Åkte sedan till Siggesta Gård med pappa och åt lite midsommar lunch ocg sedan spelade vi mini golf. Såklart så förlorade jag -.-. Men nu är jag hemma och ska snart ut med hunden på en promis och sedan ska vi käka lite middag.

Imorgon ska jag nog rida ut på empe så han får stäcka lite på benna hade jag tänkt. Tänkt vara ute en ganska lång stund så han får upp lite flås och konditon.

Kommer kanske ett litet tidinställt inlägg sedan.
Hoppas ni får en fortsatt trevlig midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0