Du är finast

Red igår för Ninni. Han var jätte duktig och jätte mjuk. Kom till stallet 16.40 och jag skulle rida 17.00 :S.
Pappa fick hjälpa mig en del så att jag han. Jag red fram med Ninni för hon hade ändå tid över så vi kunde göra det.
Vi jobba väldigt mycket med mig att jag ska slappna av och inte spänna mig för jag gör det gärna.
Vi fick till det och båda två jätte bra. så båda jag och han var jätte nöjda. Efter ridpasset så stretjade jag honom så han fick sträcka lite på sig. Jag fattar inte dom som aldrig gör det. Dom tror att hästarna är så mjuka i musklerna men dom har ju jätte ont. Lika dant med oss människor.

Idag så red inte jag. Idag fick Therese rida. En tjej som är typ 24 som bara rider ut. Hon skrittar och travar på honom bara men mest skrittar. Tycker det är jätte bra för då får jag någon ledig dag.


Imorgon hade jag tänkt ta fram några bommar eller rida ut och träna hans kondition. Får se vad det blir är det helt säker men tror jag rider ut.

Kommentarer
Postat av: Natalie - it's all about attitude

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram!

2011-06-21 @ 23:11:03
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0