Dom kommer

Bilderna som jag lovade er kommer imorgon. Kom hem väldigt sent igår och jag kommer inte att vara hemma på hela dagen idag. Så ni får dom imorgon.

Gårdagens ridpass: För var det meningen att vi inte skulle hoppa men sen nr jag red fram och han var uppvärmd så kommer hon helt plötsligt. Vi hoppade en bana med långa transportstäckor. Vi hoppade även en kombinatin så jag får känna lite på det inan tävlingen. Han var jätte fin och vi hittade verkligen en jätte bra rytm.

Idag ska jag rida Dressyr lektion för Ninni. Hade tänkt att vi skulle öva avsaktningar och ingångsätningar med honom så han blir lyhörd på mig.
Just nu sitter jag på mammas jobb hade tänkt dra med mig henne till Hästbiten.
¨
En utav våra första tävlingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0