"Hölö Tävlingen"

Dagens tävling gick inge bra. Aldrig mer åka till Hölö vet jag i allafall. Fick et stopp i LC för hindret var lamiegörnt med våger och Empe hatar våg hinder. Men annars var han fin men väldigt stressad. LB så var jag ute sluten men det var samma där han var jätte trött och trött i benen efter som det var så hårt.

Men sen sammanfattning om Hölö Ridklubb
Parkering: Parkeringen var bra, det fanns mycket utrymme. men på gräs.

Framridning: Det gick inte att rida fram någon stans. Man skrittade först utomhus, med sen fanns det inget ställe man kunde trava på och galoppera. Det fick max vara 5 st inne på framhoppningen och där var det inte så lång tid att hålla på och trava och galoppera, så det skulle varit något ställe där man kunde värmt upp lite mera.

Framhoppning: Den var också den sådär. Det var trångt och både för och efter hindren fanns det inte så mycket yta. Sen var den väldigt liten och väldigt hård.

Banan: Den var väldigt smal och lång och väldigt väldigt hård. Det var stora tunga bommar men lite titt hinder var det ändå. Det var väldigt konstiga svängar tyckte jag och väldigt mycket bågar.

Personalen: Det var väldigt många inne på banan och alla stod vid samma hinder. Vid ett hinder kunde det stå 5 personer. Empe hatar ju som sagt när det står folk vid hindrerna så det var inte så bra.

Cafeterian: Cafeterian var jag inte inne i så jag vet inte riktigt hur den var men risig var den.

Publik: Det var lagom mycket publik och det fanns lagomt om sitt platser.

Resultat av "Hölö tävlingen" : Det blir 3 poäng av 10 till tävlingen.
Bilder kanske kommer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0