Frågestunden - Svaren

Hur gammal är Empe? 
Hur länge har du haft honom? 
Vilket är ditt favoritmärke? (Typ John Whitaker eller nått) 
Favorit hinder? (Oxer/kryss/trippelbarr, du fattar) 
vad har du för transport? 
Hur många täcken har du? Räkna! haha ;)

Ny bloggläsare, så¨jag vet inte så jättemycket... 
:D Bra blogg! (:
Tänkte först berätta att Empe inte är min. Dom som har Empe är även delägare av Fågelbro stall. Hon som då har ridit honom och empe är även hennes är 20. Hon har även en stor häst och har inte tid med Empe. Jag sökte upp ... eftersom jag visste att hon behövde hjälp. Jag har empe som foder ponny. Dom vill att jag ska ta honom som min egen åker ut på tävlingar gör vad jag vill med honom. Men han är inte MIN ponny.

Till frågorna.

Empe är född 1998 som jag alltså 13.
Jag har ridit Empe sen i vintras.
Mitt Favorit märke är nog dyon.
klart är det trippelbarr.
Empe har 26 täcken!
Här kommer lite frågor: 

1. Hur gammal är Empe?
2. Vilken är din favohäst på ridskolan?
3. Vad är ditt mål med Empe?
4. Hur länge har du ridigt?
5. Vad är det högsta du hoppat med Empe?

Kram Emelie
Empe är 13.
Jag rider inte på Siggesta längre men solkart Snowflake!
Mitt mål med Empe nu är att han ska vara säker på hinder och våga.
Jag har ridit sen jag var 2 år men har suttit på läktaren sen jag föddes och kollat när min syster ridit.
Det högsta jag har hoppat med Empe är 125 cm.

Har du någon pojkvän?
Har du haft någon annan ponny innan?
Din favorit färg?
105 eller 120 högt?
Ja jag har en pojkvän
Nej jag har inte haft någon ponny innan men jag har ridit mycket på andras
Vitt och svart. Men även brun.
105 vill hellre känna att det går bra och trygg på höjden

Fortsättning kommer imorgon med andra saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0