Hjälp mig

Ni vill inte veta vad som har hänt! Jag var ute och sprang igår med hunden. När jag kommer i en nedförsbacke så trampar jag fel. Jag har en jätte stukning.

Men jag måste ju fortfarande rida men kan inte rida med stigbyglar. JAg hade tänkt rida i dressyrsadel men utan stigbyglar. Bra för balansen också. Men hade tänkt gör mycket slutner och öppnar. Rida igenom honom. Han har ridit ut nu i två dagar i rad så han måste rida lite dressyr.

Men jag kan inte ladda över bilder från min kamera till datorn. Jag sökte lite på internet och lästa lite jag har gjort allt som det står där men inget funkar!
Vad ska jag göra? HJÄLP!


Ett underbart ekiperas!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men måste du inte öppna programmet bildinsamling först ?

Det funkade för mig ;)



Kram Emelie

2011-08-10 @ 20:35:40
URL: http://lovenessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0