King´s Empire Och Elin Karlsson följ oss mot eliten

Välkommen till min nya blogg där jag kommer skriva om kings Empire som jag rider 4/5 dagar i veckan. Har inte ridit honom så länge men i ungefär i 2 månader. Kommer bli väldigt mycket mera.
Empe är underbar att rida är snäll i all hantering. Han är en hopp ponny född 98 och tävlat upp till LA med tränar på 100-130 m.

Kings Empire: kings Empire är född 1998 och importerad från Irland. Har Tävlat upp till LA med sin ägare men är nu 20 år så hon kan inte rida honom. Men dom vill inte sälja honom därför får jag rida honom. Han är snäll i all hantering. Har super fina gångarter och kan allt. Dom köpte honom när han var 5 år från Irland och var helt galen. Hon har gjort ett supet jobb med honom och lärt honom allt. Kommer komma mer om honom senare i tiden.

Elin Karlsson: Jag är tolv år och fyller tretton i april. Har fått denna äran att rida Empe som han kallas. Jag själv har bara ridit B-ponny i mina dagar så det är ganska stort att gå från B-ponny till D-ponny. Har tävlat upp till LB på B-ponnyn som heter Snowflake. Jag är en på pigg och kladd tjej som älskar att vara i stallet. Om jag inte är i stallet är jag i handbollshalen eller med mina vänner.

Hoppas ni kommer att gilla min blogg om min och Empes framtid tillsammans.


King´s Empire


Hans ägare ... ......


Elin Karlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0