Sorry

Förlåt att man inte har bloggat men jag har inte haft lust.
Men på tävlingen på söder by så gick det väll sådär. Tävlingsplatsen i säg vad hemsk. Dom hade igen ordning och hade inte koll på något. för mig och empir så gick förklassen super bra. Men lagklassen gick inte lika bra. fick två stopp men det var för att han blev så pigg och då släppte jag min skänkel och då blev det inte så bra. Men annars var han super fin.
Men jag ska träna mera jag har ju ändå bara ridit honom i ungefär två månader.
Ska träna väldigt mycket på lydnad och tempo.
Imorgon ska jag rida lite dressyr på honom ska rida för Pontus torsdag, fredag. Ska bli jätte kul. MEn imorgon ska jag som sagt rida dressyr och lydnad. Ska även fixa lite i stallet.
Ni får alla bilder imorgon för det funkar inte att ladda upp :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0