Fixar dag till imorgon

Ja imorgon är det tävling. Allsvenskan div III på söderby ryttarförening. Har fixat allt idag i stallet så det blir toppen.
Först när jag kom till stallet så stod Lina och rakade Empe för han är så himla lång hårig. Sen red jag lite på utebanan bara ställde igenom honom i sidorna. Sen var det raka vägen in i duschen med honom. schamponerade honom jätte noggrant för han var så himla skitig. Tog sen en liten promis med honom i det fina vädret så fick han gå nacken så han torkade lättare. Smörjde alla saker sen så det blev toppen fint :d Men önska mig lycka till imorgon så slänger jag in ett inlägg imorgon.

Hit ska vi imorgon :D


Kommentarer
Postat av: Jossan

SV: Oj, haha. Det minns jag inte riktigt :P

2011-04-17 @ 20:48:41
URL: http://goodness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0