TITTAR-FRÅGA

Jag tänkte nu när jag har fått en del läsare så skulle det vara kul och veta vilka ni är! :) Ni kan väl tex svara på följande:

1. Rider du själv? På vilken "nivå"?

2. Hur hittade du till min blogg?

3. Vad tycker du är bra respektive dåligt med 
min blogg?

4. Vad vill du att jag ska skriva om/skriva mer 
om? 

5. Vilken är din favoritkategori på bloggen? 

6. Hur gammal är du?

Med dessa frågor kan jag med eran hjälp försöka göra bloggen bättre! Jag anpassar mig efter era behov! :D 'så ni kan väl vara snälla att ta er tid och utvärdera bloggen så jag kan göra det möjligt att utveckla den. :) 
Jag hoppas verkligen att det är några som kommenterar detta, annars vore det ju lite pinsamt, HEHE :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0