Tävling på Roo gård

Jag har inte hunnit sätta mig framför datorn på hela helgen så därför blir det som det blir.
Men tävlingen i lördags gick jätte bra. Tog med mig två hästar som sagt. Både Snowflake och Empe.
Första klassen med Snowflake gick super. Han lyssnade på verkligen allt. Men på framridningen så började han taga till lite så då kom lite små skutt fram. Men han är som han är. Fick en fel fri runda och han var verkligen jätte duktig.
Första klassen med Empe gick också jätte bra. Han var så jävla fin! Det känns verkligen nu att vi har börjat hitta varandra mer och mer.
Men tar detta väldigt kort för ska in på lektion snart. kommer blogga minst tre gånger denna dag. Lovar!
Bilder kommer snart! Min laddare har kommit :D Elin Glad!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Vad tävlade du för klass? Var det en CR? :)

2011-05-16 @ 17:21:37
URL: http://hoppar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0