Empe 25/7

Jag tag med mig kameran till stallet idag men sen nu när jag kommer hem så funkar det inte. Det kan vara för jag är hemma hos pappa nu och den datorn jag har här har jag inte laddat ner ett pogram man måste ha :P Kom på det. Red i ridhuset idag och det gick toppen! Red lite dressyr men inte så hårt. Mucket volter och skänkelviknigar så han blev jätte mjuk i sidorna.


Men..... Ni kanske såg sommarbilderna som Caroline har fotat. Det var ett tag nu men Carro har varit lite seg på att ladda upp dom av olika orsaker. Men nu är dom här.
igår köpte jag och pappa Balsam till empe för att ha i hans svns. Jag tycker inte att man ska slita och dra i svansarna för dom blir så himla tunna. Jag brukar borsta Empes svans ungefär en gång i veckan. När jag gör det tar jag alltid i balsam så underlättar när man borstar. Jag tänkte testa ett nytt balsm i svansen som blev barnängen. Det funkar att ha i såna här balsam men men man ska inte ta dom på svansrotten.
Tänkte testa det på onsdag till meetingen.

Imorgon ska empur gå i skritten 30 minuter hade jag tänkt. Ska åka in till stan och träffa min syster imorgon så det passar ganska bra.
Finaste empe ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0